-.-

2009-09-16 @ 08:02:48 • Kommentarer (0)PermalinkLife ofTrackbacks ()

Nu när jag har skrivit ett inlägg om hur irriterad jag är så tänkte jag skriva GOD MORGON! haha..

Mamma kom och väkte mig klockan 06.35AM och ge mig min medicin... ugh! Gissa om jag kunde somna om? Nää.
Jag kommer att vara själv här hemma hela dagen typ, får se vad jag hittar på?
Jag kan inte heller äta frukost om en halvtimme för att jag inte kan mixa medicin med mat. Antingen 1 timme före maten, eller 2 timmar efter maten. hohoh jobbigt att komma ihåg...(?) Juupp.. fan det är säkert 3 olika jag måste ta och tider och hur mycket och hur många gånger om dagen. Tsss, jag.. har..det...ytterst tråkigt här hemma, någon som vill träffas? :/ Jag nås på mobilen! :D

Jag ska nog gå och titta på Tv eller något.. ta det lite lungt. FÖRSÖKA ATT SOMNA OM.
det verkligen suger balle att vara sjuk, *buhuhuhuhuh* (jag gråter inombords)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback