-.-

2009-09-05 @ 19:56:51 • Kommentarer (0)PermalinkSchool TimeTrackbacks ()

Idag är det lärdag, imorgon är de söndag, och i övermorgon är det... MÅNDAG
Jag hatar måndagar, jag gillar inte dem. Gör ni det? Jag avskyr måndagarna, tycker ni om måndagarna?

Skolan är så onödig och SCHOOLSOFT är ännu onödigare! tycker inte ni som går i IEST, eller i vilken skolan som helst som använder schoolsoft?
Att man skriver in att man kommer 10-20 minuter för sent är väll okej... föräldrarna måste få veta liksom men 2 minuter? alltså vi pratar om sekunder! 120 sekunder! De är så jävla onödigt och jag tycker att de är så irriterande att lärarna äns orkar skriva in och räkna hur många sekunder/minuter man kommer för sent. De är 2 minuter for gods sake!
ugh -.- hata schoolsoft...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback