----.........-----! ( = dålig med att komma på rubriker..?)

2009-09-09 @ 19:45:29 • Kommentarer (0)PermalinkLife ofTrackbacks ()

iM trying to do my homework here...!
Jag har typ bara 4 timmar kvar tills jag måste ha skickat in min läxa! annars räknas det som "sen"  jag sitter FORTFARANDE och gör ingenting, fast jag har ändå kommit ganska långt med läxan, men nu allt med att jag är sjuk och stuff så har jag haft och fortfarande har a hard time concentrating..! vad ska man göra? :(

Jag fick veta för ett tag sedan att vi skulle ha skolfotograferingen imorgon, jippi JUST MY LUCK. Pappa ringde och sa: "förbered dig att stanna hemma imorgon" "om du går till skolan och smittar alla andra så kommer de ju inte att bli så glada..!"
och.. de är ju.. sant :,( :| </3 FFFFFMMMLLLL. (f**k my life, för er som inte visste det) Jag kommer säkert inte att få va med igår ÄVEN fast jag kommer. Men den braiga saken till att jag kanske inte ska gå imorgon är att 9C har prov imorgon, på svenskan och jag har inte "hunnit" plugga, teehee. Rättare sagt inte orkat, men vem gör de när man har 38 graders feber? :(

IKVÄLL kl. 21.00 BLIR DET IDOL, OCH DE SKA MAN JU SJÄLVKLART TITTA PÅ, men om jag ska göra de måste jag nog göra klart min SO läxa och verkligen koncentrera mig..!!!!! drygt 1 timme på mig ;S aja, de klarar jag säääkert... : ))

HOOOOOOOOSTT HOOOOOSTT.. WHÄÄH.(spyr, ew?)
...(mitt nya sätt att säga hejdå)
jag borde söka en doktor vafan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback