08/ 09/ 2009

2009-09-08 @ 06:38:13 • Kommentarer (0)PermalinkSchool TimeTrackbacks ()

Vad gör jag uppe så jävla tidigt?... JO! Det är nämligen orienteringsdag idag, och alla nior måste åka till Skavlöten för att Orientera... JIIPPI. Nej Tack! Jag hatar orientering fast jag är med Jeannie och vi är värsta bra orienteringspartners så de ska vi löööööööngt fixa! jag kör på lite colorcoded idag, rosa tröja, rosa halsduk (för att jag är typ sjuk :(), blå tjocktröja + gråa sweet pants Låter inte det härligt?
Vi ska orientera i 90 minuter och efter det kunde skolan inte ta äns liiite hänsyn så istället för att ha 90 minuters "gymnastik" så blir det 180 minuters gymnastik! :oooooo! ASSÅ SHIET jag kommer inte komma rästen av veckan om jag går på våran sista lektion :( Min buss går 07.13 och de börjar närma sig nu, vill inte vara så jättestressad sen :S jag bloggar om dagen SÅ fort jag kommer hem ;) (om jag inte somnar såklart)

Ha de så sköönt i skolan höhö
ses

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback