ååhneej :(

2009-09-08 @ 19:02:18 • Kommentarer (0)PermalinkLife ofTrackbacks ()

åååh mamma har nyss tagit min temperatur och de blev 38.2 :( Jag tror inte det blir någon skola för mig imorgon (yeass) 
Mina symptomer säger faktiskt samma sak, jag:

- Spydde inne på toaletten (fräscht)
- Hög feber (38.2)
- Snorig
- Ont i halsen
- Mitt huvud bultar
- Ont i huvudet
- Hostig

så jävla segt att bli sjuk.. kommer typ missa asmycket i skolan :( men jag har blivit hemskickad typ 3 gånger förra veckan så de är väll bra att jag stannar hemma så att jag inte smittar mina klasskamrater eftersom att alla är så paranoid med svininfluensan.

Jag somnade i duschen också.. har jag berättat de? XD fett ssegt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback