ajajaja :(

2009-09-07 @ 20:48:04 • Kommentarer (0)PermalinkLife ofTrackbacks ()

Jag har precis kommit hem från S.A.T.S, där jag tränar och jag kände verkligen att jag inte orkade att träna idag. Jag var ganska taggad för idag egentligen, men jag tror jag håller på att bli sjuk och eftersom att alla är sååååå paranoid with the svininfluensan var de självklart någon som skulle kommentera de ":)" - " :oo! OMG, du har sviininfluensan!!!! hahah" Joo men visst? Jag har ju bara ont i halsen fast de räcker för att må dåligt och få ont i huvidet :( Jag har tagit 2 alvedon och 3 ZYX-halstabletter får vi väll se om de går över snart :( :) Imorgon är de typ världens största och viktigaste dag (på gumnastiken) vi ska nämligen orientera i våran sista klass och sista chans att få bra betyg. Jag ska sova tidigt idag för att hinna med och för att må hyffsat bra imorgon. Jag lovade Jeannie att jag skulle vara där så jag tänker inte svika henne ♥
OCH IDAG ÄR DE MÅNDAG :D, vet ni vad det innebär..?! THAT'S RIGHT.. DDEEXXTTEERR!

Jag skulle kunna tro att de här kommer att vara mitt sista inlägg för idag men om inte så ses vi om en stund i guess ;)

GRRRRR, jag bits inte! ;j

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback