ALLTID HAN OCH JAG

2009-09-14 @ 22:19:57 • Kommentarer (0)PermalinkLife ofTrackbacks ()

"Han" är då min brorsa. INGEN ANNAN, för att jag vet att ni vet att jag trodde att ni visste vem det var. Men nope! De kunde ni aldrig ha gissat?
Ialafall, så vill jag tillägna detta inlägg till min brorsa, som btw inte läser min blogg och därför kan jag skriva vad som helst och lägga in vad som helst om honom, men de vore lågt och jag är faktiskt inte alls så som person.

Ja, ibland (hela tiden) så bråkar jag och min bror och vi börjar t.o.m med en slagsmål. Jag brukar "förlora" på det eftersom att han växer & håller på att bli mycket större och starkare än vad jag är. Han är 13 ½ jag är 15, vem borde vinna egentligen? JAG SÅKLART! haha, skoja :E (jag gör det ibland dock...) Vilka bröder eller systrar bråkar inte tills de börjar att slåss? Helt ärligt så känner jag inga syskon som INTE bråkar tills den ena slår den andra, det är typ normalt? INTE ALLS BRA! men ändå så gör alla de. Lite kul ibland, även fast de gör jävligt ont så brukar jag låtsas att de inte gör ont så att han blir mer irriterad (a) hahah, hur brukar ni bråka med era syskon om ni nu har de...? x)
Om man bortser från allt negativ brukar vi ALLTID ha väldigt kul tillsammans, skratta, fnittra, etc etc tillsammans. När vi väl flummar oss kan inte äns våra föräldrar stoppa oss och gissa om de blir jävligt irriterade? :P meeeen vi fortsätter och gör saken bara roligare. När vi var på Gotland, sommaren 09, så satt vi i bilen och väntade på att mamma & pappa skulle komma tillbaka från ICA eftersom att vi hade varit och handlat. Gissa vad vi gjorde då? JUPP, jag tog fram min mobil och började ta lite kort, massor blev de men dem får ni inte se ;) TOO PRIVATA + att de är HARDCORE FLUM, hajar ni?

En utav bilderna såg ut såhär (efter att den hade blivit redigerad på paint, jag har ingen photoshop som ni kanske ser?):


Jeannies reaktion på bilden; "LAAAAAAAAWL PÅ DIN BILD ASSÅ! HAHAHAH"
Och jag håller med henne, ni också? ;)

En annan bild som vi tog var;



Do you see the difference? Cuz I DON'T! haha... :) .....

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback