ÄLSKAR ATT BADA!

2009-09-11 @ 16:16:31 • Kommentarer (0)PermalinkLife ofTrackbacks ()

Nu äntligen har jag badat klart! Så himla skönt. Jag badade säkert i 2 timmar :$ hehe men jag ville inte gå upp eftersom att de va så himla skönt. Har de någonsin hänt er att man skär sig själv av mistag när man rakar benen? :( De gör så himla ont. Jag råkade köra igenom min rakhyvel på tummen och nu blöder & svider det som fasiken. Men om man bortser från de så va allt annat jätte skönt. Jag blev iof. väldigt skryknlig men mina ben är nyrakade och lena ;-) SÅ DET SKA VARA! :-D

BTW:
Min kompis S*** har nyss sagt att de blir fest idag klockan 19.00 i Norrtälje, någon som har lust att följa med? Så som jag läste så va "alla välkomna" Lämna en kommentar om ni är intresserade eller skicka mig ett e-mail på
[email protected]  Eller bara skriva på msn/facebook, de går lika bra! ;-)


 
- såå mysigt jag kan ha de ;-)
(a)

Jag tänker inte ladda upp en massa porrbilder bara för att få fler besökare..! Äckligt ju, jävla fjortisar ;o

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback