asså seriöst?

2009-09-09 @ 23:22:44 • Kommentarer (0)PermalinkLife ofTrackbacks ()

Asså seriöst? Ja, jag kan erkänna att Michael Jackson gjorde bort sig TOTALT inför "the media" men nu när han är borta, om man ska säga de så, är det faktiskt inte alls trevligt att gå och göra en massa videosar och lägga upp dem på youtube. SHOW SOME RESPECT!

Joo, jag håller med att Michael Jacksons "svåraste tider" va verkligen sjuka, sant eller falkst, men jag har alltid tyckt om hans musik + att jag inte vet någonting om honom mer än vad pressen fick för bullshit. Ibland tror inte jag på dem. De överdriver så sjukt mycket!
Jag tycker verkligen den här låten har gått för långt...!

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback