ATT DE HÄNDER IGEN...!

2009-09-10 @ 19:12:10 • Kommentarer (0)PermalinkLife ofTrackbacks ()

...
förlåt, säger jag bara! x) De händer alltid samma sak med mig, ALLTID! Jag lovar att ladda upp the DressCode & FaceLook of the day och sen gör jag inte de. Pinsamt.
Joo såhär var det idag;
När jag väll hade bloggat klart gick jag till mitt rum och plattade mitt hår som då tog mycket längre tid än vad jag hade tänkt mig att de skulle göra. Efter att jag hade plattat klart var klockan 13.10 och min buss gick 13.32 Jag var ju då bara tvungen att sminka mig eftersom att jag är sjuk och har påsar under ögonen "Stora Ica Påsar" för att vara exakt ;) Men iallafall.. så gick tiden fortare än vad jag trodde att den skulle göra och jag var klar 13.25 och sprang/ powerwalked lite till bussen. När jag var framme höll bussen på att komma så de va perfect timing! Men vad skulle ha hänt om jag hade laddat upp the dresscode 13.25? Jo, jag hade sprungit till bussen, blivit svettig, luktat illa, missat bussen väntat inte vet jag hur länge, och jag skulle ha missat klassfotot.
Skulle de ha blivit något bättre? ... Nä, de tror inte jag heller!

Jag kanske kan ladda upp DressCoden lite senare ikväll, just nu har jag inte tillgång till datorn med webbcammen, min dötanörd till bror sitter och spelar wow ;)
Om några veckor kommer skolfotot ha kommit in på posten och då kommer ni få en liten sneak peak på Klass 9C ;)! pirrigt pirrigt, or what tycker ni? ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback