BLOGG BRÅK?

2009-09-16 @ 07:54:46 • Kommentarer (0)PermalinkLife ofTrackbacks ()

2 ord: SÅ TÖNTIGT!

haah, att storbloggare ska börja tracka och trycka ner folk via bloggen är nog de töntigaste jag har varit med om. En blogg, där kan man egentligen skriva vad som helst om vem som helst men är det snällt? I don't think so. Jag vet att jag inte skulle vilja hitta något taskigt om mig i en annan blogg? Inte för att jag skulle bry mig sådär jättemycket, men mellan storbloggare där mer än 50,000 personer kan se öppet också. Ser ännu töntigare ut! Ojoj, varför ska man äns ha en jävla blogg om den används för att provocera & tracka folk.. ööh? Alla har sina åsikter men ibland är det lika bra att bara hålla käften, håller ni med mig!?
Om ni nu vill så gärna bråka Be My Fucking Guest men gör det personligt så att man kan säga samma sak face to face, de man hade tänkt skriva på bloggen. Inte lika modigt längre? ...HA!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback