BLOGGELI BLOGG

2009-09-13 @ 00:02:01 • Kommentarer (0)PermalinkLife ofTrackbacks ()

blablablablabla, vad ska jag blogga om? Hmmmmmmm.
rättare sagt.. vad FINNS det att blogga om JUST NU? *wierd looking face*
Jag tror inte det egentligen finns något intressant att blogga om just nu, jag sitter ju hemma vid datorn på en lördag kväll, har 28 inloggade på msn och chattar med ett par stycken MEN de duger ändå inte. This is not my kind of fun...! Is it your kinda fun? Deff. not my kinda fun :-/
Jag blir så avundjuk när folk på msn sätter sin status på "upptagen / inte vid datorn" och skriver "ute" på sitt P.M.... eller mest lite irriterad för att de kanske DRIVER och skriver att de är ute fast de egentligen sitter hemma och sitter barnvakt åt sin mormor :)

De som händer just i denna sekund;

 Jag sitter hemma och är sjuk, ja, och de är inte Svininfluensan! :)

Jag sitter hemma på en lördagkväll och ruttnar bort framför datorn.

Jag "kollar" på Sin City, fattar inte ett skit...

Min kompis Jeannie kan inte andas och jag försöker hjälpa henne via msn.

JAG HAR INGEN MOBIL! *problem problem problem* kan därför inte ta kontakt med mina kompisar via sms eller något. Bara via hem telefon (och vem använder den?) och msn -.-

Jag har ju som sagt ingen mobil, & min mamma tog kameran så jag kan inte göra videoblogg eller ta kort på de som händer just nu.

Min bror är irriterande och han sitter PRECIIIIIIIS bakom mig och spelar wow, nördigare än mig? :O

Den här listan börjar bli ganska lång så jag ska sluta nu så att jag inte framstår som nån jävla osociala brud som bara har sin blogg kvar.



- Jag bara såå älskar den sista punkten. not

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback