;D

2009-09-13 @ 12:47:48 • Kommentarer (0)PermalinkLife ofTrackbacks ()

GOOOOOOOOOOD MORGON ALLIHOPPA! ;D Hur står det till där hemma?

Jag mår faktiskt mycket bättre, jag är inte hes längre (YAES) och inte lika snorig. Fast just nu har jag mer ont i halsen än vad jag hade senare i veckan kanske beror på att jag är torr om halsen ;P
Jag kollade min statistik nyss, så kul att se, alla era nya unika läsare välkomna till min blogg och jag hoppas ni stannar kvar! ;D

Idag när vi satt och åt frukost så sa mamma att jag var skydig henne 300kr och de första jag tänkte på va "ohnej! Hur ska jag få tag på 300kr innan hon hinner bli sur !?" Och därför inte svarade. Efter ett par minuter sa hon samma sak igen och jag blev lite små irriterad för personliga skäl (har ganska mycket i huvudet just nu) och därför började skrika "JA! Jag hörde dig första gången..!" och som vanligt blir mamma sur tillbaka och kollar på mig. sedan utbrast hon med "Pappa kommer hem vid halv 5 idag från Skåne, du kan ju ta dem där 300kr och se om din pappa kan lägga till för att köpa din mobil" och som ni alla vet (om ni har läst min INNE & UTE lista) så tappade jag bort den och därför blev jag jätteglad! :D Så idag ska jag och pappa kanske åka till Täby Centrum och köpa min mobil! :D ohohohhh, YEEEEEEES. Tack mamma & pappa!

Mobilen jag hade från början och som jag tappade bort, 4 000;- 

 

 


Mobilerna jag ska välja mellan, båda 999;-




Vilken skulle ni ha valt? :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback