DRESSCODE

2009-09-16 @ 14:53:28 • Kommentarer (0)PermalinkDresscodeTrackbacks ()

Höööjjsan!
Nu sitter jag här och har precis kommit hem från donken. Jag bor 5 minuter ifrån de ;) priviledge? haha
Första gången på en vecka jag kommer ifrån min pyjamas (förutom helgen såklart..!) och det känns riktigt skönt. Tog ett bad innan, plattade håret och lite sånt.  hööhö

DRESSCODE! :D



Kofta - Vero Moda
Tröja/Linne - Gotland
Tights Jeans - JC




FaceLook :D
Samma som vanligt;
Mascara - Maybelline WaterProof
Hår - Plattat


Naglarna har jag också gjort ;D
French Manicure


Ny style har jag också kommit upp med ;D
Rosa armband och sedan ett svart (Y)


Nu när jag tänker på det har jag mycket mer tid för mig själv än vad jag brukar ha... :)
(fast det är ändå tråkigt...!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback