FAIL!

2009-09-13 @ 20:30:55 • Kommentarer (0)PermalinkLife ofTrackbacks ()

Nu vet den listan jag gjorde för typ 1 timme sedan...? Haha, FAIL säger jag bara och nu borde det vara epicfail eftersom att jag sitter vid datorn... :) Men okej så här lyder storyn;

Efter att jag hade gjort listan, så stolt som jag var, gick jag till mitt rum och bytte om till mjukisar och en skön tröja/kofta. Efter de ropade pappa på mat och jag han dock inte göra någonting. Jättegod mat min mamma hade lagat gick jag ner för att börja städa mitt rum, och de är nu avklarat så jag kan checka den rutan :D, men när det kommer till läxor så ser jag seriöst inte de roliga i att sitta och plugga så jag öppnade böckerna och gick därifrån så att de iaf. skulle se ut som att jag pluggade ( nej, jag hoppas detta inte ger er dåliga råd) så jag blev lite sugen på något sött och hittade en kladdkaka i frysen. 5 minuter låt stå och tina and WOALA ;) Nu sitter jag här framför datorn och äter kladdkaka med ett stort kallt glas laktosfri mjölk! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback