fortfarande trött... >.<"

2009-09-06 @ 10:55:40 • Kommentarer (0)PermalinkAllmäntTrackbacks ()

Tjooe, ... sup?!

Jag ligger här i min skööna stora säng och typ bloggar lite... det känns som att klockan vore väldigt sent men den är ju inte äns 11? Jag vaknade för 30 minuter sedan och började min dag med att göra klart min art-läxa ;oo! Jag ritade ett par nycklar :D skitnödj.. Ska träffa Victoria kl.13:00 idag för att hinna med yttligare ett par läxor så de ska bli kul :D (att träffa Victoria♥, och inte att göra läxorna, men man måste väll göra dem för att få bra betyg) Jag tränar också väldigt mycket på DE & DEM på min blogg... vet inte om ni har märkt det..? Vi har nämligen prov nu på fredag (?) :S Men jag känner att de kommer att gå bra för mig. Jag har säkert läst på lite varje dag bara för att nöta in de, som Ms. Forstén brukar säga. -.-
Happ... aaa, men nu ska jag gå och duscha så vi ses väll när jag har kommit hem!

strul strul.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback