GOD EFTERMIDDAG;)

2009-09-12 @ 13:27:27 • Kommentarer (0)PermalinkLife ofTrackbacks ()

GOD EFTERMIDDAG GOD EFTERMIDDAG GOD EFTERMIDDAG :D
Klockan är ju över 12 på dagen så no good morning anymore :)
Hur var det igår för er då kittykats? ;) Lyckats ragga upp några killar/tjejer? haha.. själv har jag redan berättat vad jag gjorde igår (om ni inte har läst de så tror jag inlägget heter "tillbaka") Jag kom hem ganska så tidigt igår; 23.15, ganska så tråkigt efter 22.00 så jag åkte hem.
Vad ska jag göra idag då?
- Jo, min kusin kom över för att hälsa på oss, väldigt trevligt, så vi ska ta en liten runda till Gamla Stan de ska bli askul jag har inte sätt min kusin på typ 1 månad så de ska bli kul att umgås med honom. Om jag tar bilder kommer de upp när vi kommer hem från stan.
Jag & min mamma bråkade typ lite igår så hon tog kameran x) Och jag har inte min laptop för att min bror är fortfarande hemma hos hans kompis (?)  så Dresscode idag blir det inget av :(
Min mamma kommer hem ungefär vid 15.00 och jag är fortfarande i pyjamas hehe, men ni kan lämna en kommentar berätta lite vad ni ska göra idag, för jag är alltid intresserad.
Jag ska hoppa in i duschen nu men vi hörs senare ;)

me love you

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback