godnatt♥

2009-09-08 @ 23:56:33 • Kommentarer (0)PermalinkLife ofTrackbacks ()

natti, natti.
nu ska jag gå och sova för att jag inte orkar vara uppe längre.. jag undrar vad jag kommer att hitta på imorgon, själv till och med haha - fest? näää
till lunch vill jag iaf ha stuvade makaroner :E så himla gött, eller bara vanliga med ketchup AJA jag får väll helt enkelt se vad jag gör. Ska ju trots allt vara hemma själv hela dagen tills kl. 13 för då kommer städerskan! kuuul, måste jag flytta runt i hela huset. höhö

önska mig lycka till så att jag inte blir allt för seg med att bara sitta vid datorn/ göra läxorna.
*HOPPAS INTE SKOLFOTON ÄR IMORGON, VILL VERKLIGEN VARA MED!* buuhu (jag winar som en liten bebis.. ser ni det?)

ohfyfan jag orkar inte äns säga hejdå.. SÅ ont i huvudet har jag nu :[ FML.

 :,,,( </3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback