haha

2009-09-02 @ 21:05:42 • Kommentarer (0)PermalinkAllmäntTrackbacks ()

Jag har fått ett par kommentarer om mitt blogg-namn "Jaginian.blogg.se". Alltså jag ser inget konstigt me de namnet faktiskt... hehe. Alltså, jag satt och tänkte lite på olika namn till bloggen och så, men egentligen så startade jag denna blogg för att dela med mig med er kära läsare om mitt liv i nian :) Jag tycker de är ett ganska hyffsat namn, men andra säger bara "kom du inte på något annat eller? HAHAHAH" och de kanske inte är så snällt om man säger så x) men men, alla får ha sin egen åsikt :)

Nu ska jag gå och platta håret för att se bra ut för älsklingen idag när vi ska webba :))
peace™

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback