HEMMA

2009-09-17 @ 22:43:42 • Kommentarer (0)PermalinkLife ofTrackbacks ()

Sitter här och gör ingenting speciellt. Läxor, facebook, msn det vanliga.
Jag var i skolan idag för att hämta ut alla läxor och sånt, blev en hel del som jag är typ deprimerad över men jag måste ju vara updated. Mr.T sa att jag måste prioritera alla "core subjects" som är då Engelska, Svenska & Matte. Jag blev MER deprimerad när jag sedan fick höra att vi ska ha TVÅ muntliga presentationer v.40 och v.41(?) ska vi ha Prao i en vecka. Jag och jeannie ska söka till grand hotel :D Ska bli kul! (jag fyller år under prao, på en tisdag (a)) haha.
Sitter och lyssnar på en ASBRA låt som jag hittade på facebook, i en utav videosarna någon kille hade lagt upp.. fast jag vet inte vad den heter.. :( haha typiskt mig och jag vågar inte fråga (aaa) lol. Alltid när jag fastnar för en låt brukar jag sitta och trycka på "replay" hela jävla tiden! Och sen trötnar jag och hittar en annan låt istället. Så funkar jag XD

Dagen har varit soft, jag vaknade kl. 13.00 men orkade dock inte blogga och jag hade lite brottom. Gick till donken (för andra gången) och åt frukost/lunch :P hur gott som helst fast jag kunde inte njuta så mycket utav den för att min buss kom :( Men aja.. Visste ni att dem har bytt ut FANTA FREE mot FANTA EXOTIC!? Hmmm. Inte jag x) Såg ut som värsta idioten när det blev;

Kassörskan
: och dricka till menyn?
Jag: Fanta Free tack.. :)
Kassörskan: Vi la av fanta free, men vi har fanta exotic.
Jag: ...jaha...aha!.. okej....
Kassörskan: ...?
Jag: ööh, fanta exotic då?

Snacka om att göra bort sig jämt och ständigt? Som jeannie brukar säga: PINSAM DU ÄR! Hmm.. jo jag vet :) haha (nää hon brukar bara skämta om att jag är de...?!)

Vad vare jag sa...? ;) :P

Jag köpte vindruvor för ikväll :D meen som vanligt var jag tvungen att ta slut på dem innan ikväll och nu är Grannens Närbutik stängt :(
Ska se vad jag hittar på ikväll eftersom att jag inte ska till skolan imorgon heller, men det kanske blir någon film på datorn eller Lan kanske? ;) Skulle va något.. HA!
Jag ska börja göra videoinlägg nu framöver, fast jag måste först få en bekräftelse från videomy.me så att de ska bli mycket änklare för mig att ladda upp dem, istället för att ladda upp den på youtube först. Btw, så tog jag bort min första videoinlägg för att jag tyckte efter ett tag att det blev pinsamt :P haha..

Mamma & Pappa är inte hemma så jag måste nog börja laga middag, är jättehungrig efter att ha ätit så mycket på donken men aja :P haha vi ses om en liten stund får vi se vad mer crazy things jag vill sharea (jag vet att de inte är ett ord) med er söta läsare ;) :D


[ Jag har ingen aning om varför detta inlägg blev kursivt, men jag kan inte ändra på :(]

UPDATE: Jag har fixat de kursiva till normala :P nu gick det tydligen *haha*

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback