HÖHÖH

2009-09-11 @ 01:56:45 • Kommentarer (0)PermalinkLife ofTrackbacks ()

Är det bara jag som inte ska till skolan imorgon?
Jag sitter och läser lite "fjortisbloggar" om man äns kan kalla dem för de...?
Jaa, som typ Kissie.se Paulinadanielsson.blogg.se desireenilsson.blogg.se etc etc. läser ni dem? Skulle inte förvåna mig om ni INTE gjorde det. Jag tror de är så att de har fler "haters" än "lovers". haha Men så är de, Livet är surt ibland ;) Stå Ut.

Amandavardet.blogg.se läser jag också men hon är bara skön! :D jag tycker om hennes blogg. Om ni inte läser den borde ni göra de.

klockan är snart 02AM och jag sitter uppe vid datorn i min pyjamas och är inte ett dugg trött. Idag åkte jag bara till skolan för Skolfotot som jag tror blev bra, får vi se om några veckor typ. Sedan följde jag med O**** till Täby Centrum för att hon skulle byta ett par BH;ar inne på H&M. Efter de så gick vi till McDonalds och pratade lite, hade väldigt mysigt och trots allt stannade vi där till klockan 16.45. När jag kom hem la jag mig ner i mammas säng medans jag kollade på TV och rätt som de var somnade jag. Rätt skönt faktiskt + att jag sov exakt 10 timmar inatt, säkert första gången på läänge (och sommarlov räknas inte). Som sagt ska jag inte till skolan imorgon så jag passade på att inte göra några läxor *busigt busigt busigt* och så var det inget mer me dä. Alla ligger nu och sover och de känns som att jag är den ända i Sverige som är vaken x) Alla med skolor och jobb.. helt vansinningt! höhöh

men eftersom att alla ligger säkert nu och sover så säger jag godnatt till alla som läser min blogg :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback