hohohohh!

2009-09-06 @ 19:18:24 • Kommentarer (0)PermalinkLife ofTrackbacks ()

Jag är tillbaka nu från Victoriaaa, vi hade asssskul! WIIHOO. Vi typ flummade oss med hennes MAC, I find them veeeery funny ;P. De va trots allt väldigt kul. Jag var där hela dagen från 13.00 - 18.00. Vi pluggade väldigt mycket som sagt jag är snart klar med min SO läxa (YEEEEEEEES) och sånt men vi hade väldigt kul med mac'en trots allt :D jätteroligt, ser fram emot om att göra det igen!!! :D
Här kommer ett par bilder som vi tog, jag har inte fått alla eftersom att NÅGON = VICTORIA inte "vill" skicka dem till mig XD men aja, jag får väll dem senare ikväll.

Vad har ni hittat på för skojjigt då? ;)


älskar den här bilden, så jävla söt♥


medans victoria gjorde något annat...


och de märktes ju inte... XD


priceless




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback