idag idag idag!

2009-09-10 @ 11:04:13 • Kommentarer (0)PermalinkSchool TimeTrackbacks ()

ojojojojoj! äR det bara jag som inte är i skolan just nu? ;P hahah de tror jag sääker, förutom de som är sjuka som jag då.
Jag har nyss vaknat (SKÖNT) och jag har fått mina 10 timmars sömn men tanke på att jag gick och la mig kl. 01AM och inte vid 12.00 som jag sa att jag skulle göra :$ men haha.. okej.
Vi har klassfoto klockan 14.00 idag så då ska jag vara i skolan tills dess :) Jag ska ta bussen 627 KISTA som går 13.32PM. Tror ni att jag hinner...? ;P De tror jag.
Fast vafan ska man ha på sig?! :O Jag tror nog jag kör på ett par jeans och stövlar, lite höstaktigt men.. Vilken tröja? :S
Alltid ett dilemma när man har klassfoto ;] Men nu borde jag börja röra på mig. Lägger in dresscode när jag är klar ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback