TIME TO RATE

2009-09-13 @ 01:22:32 • Kommentarer (0)PermalinkLife ofTrackbacks ()

Eftersom att jag inte har något annat att göra ska jag hitta på en egen IN & OUT lista som alla andra verkar göra?

Att sitta hemma på en lördag kväll & ha tråkigt. De är säkert de värsta jag vet. Håller ni inte med om de? Alla andra har det så kul ute på stan, hemma hos någon, sitter och kollar på film de faktiskt fattar, strular med någon random kille/tjej som går förbi på gatan, sitter hemma hos sin pojkvän/flickvän och kollar på Titanic, en mans party, FF etc. DE är livet.

Att vara sjuk på helgerna.  De är säkert de jag mest winar om just nu. Att vara sjuk. Jag har inte fått träffa mina kompisar på typ 3 dagar, fast jag var ändå på skolfotot, och alla andra sitter i skolan och umgås medans jag får sitta hemma och tråka mig framför TV/dator och vänta på att någon rolig ska logga in. Igår skulle jag gå ut på fest eftersom att jag hade blivit bjuden, men den va i norrtälje & jag var sjuk. Kanske inte så kul att umgås med en sådan.?

Att inte ha någon mobil. De är de värsta jag vet och jag tror alla som läser detta just nu håller med om de. Min mobil tappade jag bort på Klubberiet så skillad som jag är och nu måste jag vänta för att få en ny eftersom att jag inte tjänar pengar själv, jag får 600kr i månaden och på de tror mina päron att jag ska leva på i en hel månad? knappast! Jag måste betala mobilräkningen själv om så som de ser ut nu var jag tvungen att betala 3000kr. (på bara en mobilräkning)  Så jag kan direkt inte köpa en mobil själv just nu.

Att inte ha några pengar. Säkert de mest irriterande och pinsamaste på denna lista. Att inte ha några pengar alls på kortet och man hänger med på stan och ska in på SevenEleven och bara handla lite godis sådär, fredagsmys. När man väl kommer till kassan får man höra "eh, du har inga pengar kvar på kortet". SÅ fucking hemskt!

En Besserwisser. Att de tror att de kan allt och förstår sig på allt? Nej tack! Jag har redan en sådan i klassen jag måste stå ut med, snälla ge mig inte en till! Taskiga kommentarer på stavning/ gramatik (OCH JA, JAG VET ATT DE ÄR SAMMA SAK, jag visste nog att ni skulle kommentera på de) Och sådanna är inte roliga att umgås med! Skärp er lite va? Ni är inte Europes Next Wanna Be Albert Einstein.

Att sitta uppe och blogga om ingenting speciellt.
Det är väll så...? Att alla dessa känisbloggare bloggar om till och med sin mat och får betalt för de. Säkert efter kissie, dissie, pussy, mussy och alla de där bulgära namn alla andra wannabe fjortisbloggare, som ändå inte ser sig själva som fjortisar, började blogga. Tycker inte ni att de börjar blir lite så?

Vara ute mitt i natten. Så många fullisar, haha jag tycker de är asroliga att typ prata med eller något. Alltså inte fullgubbar som typ 50 + men tonåringar ;) Håller ni inte med? De som hör fulla personer prata är ju bara hysteriskt och speciellt när de ska börja prata om något helt wicked!

Kärlek. Just nu är kärleken i mig 24/7. Jag slutar inte tänka på mig pojkvän och de är verkligen något helt underbart♥ Jag älskar den känslan och jag älskar honom.

Att göra quizes på Facebook. Så addicting men ändå så tråkigt? haha, sitter och gör en just nu faktiskt. "What is Your fucking swearword?!" - haha så kul

Att vara på fest. Roockar skiten ur allt! Säger inget mer än så för att jag tror alla vet vad som händer under alla dessa fyllofester...? ;)

Balader. Jag älskar balader, gör inte ni det? Klart som fan att jag gillar all RnB men ibland är det bara så skönt att kunna koppla av med mjuka låtar. Känner ni till några bra är det bara att säga till! Gillar att lyssna på dem när jag ska gå och sova.

[[Jahojsan!
Nu märkte jag att de va fler saker på min ute lista än va de blev på min Inne Lista. tihihi
 Aja, Finns väll bara fler saker i den här världen som irriterar mig mest. Jag ska börja göra INNE & UTE listor en gång varje vecka kanske ni håller med mig?]]

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback