Just nu...

2009-09-09 @ 17:20:08 • Kommentarer (0)PermalinkLife ofTrackbacks ()

... sitter jag här framför datorn och "gör" min SO läxa.. jag skriver klart den på Microsoft Word 2007 för att sedan skicka den till Mr.L , men de går trots allt inte lika bra för mig nu som de brukar göra; dels för att jag är sjuk men jag sitter också vid datorn och har tråkigt = kan inte koncentrera mig riktigt..
Om de är någon utav mina homiesar eller ni andra läsare så är dagens fråga till er:

- Hur gick de i skolan idag? ;)

Joo, när min brorsa kom hem ung. vid 14.30 tiden så satt jag vid datorn och inte gjorde något annat än att hosta upp mina lungor som jag gjort hela dagen.  T_T det är verkligen seeegt att vara sjuk + att man missar så mycket överallt.
IAF, så kom min bror hem efter skolan och satte sig vid soffan och sa:
bror: fan, jag är hungrig! ELLLLISABETH..! GÖR MAT!!
jag: ööh fan? nej, gör din egen mat..!
bror: har du ätit??
jag: neej?
bror: ... happ, mamma sa att vi skulle göra makaroner.
jag: gör det då?
bror: ... hur gör man?
jag: ...

hur fan kan man INTE veta hur man gör makaroner!? De är som värsta amatör-maten XD (men jävligt gott) haha, MIN "käraste" BROR; RÄKNA MED ETT IG I HEMKUNSKAP ;)
[ja,, vi är taskiga mot varandra, men så är det om man ska ha en bror som är 2 skolår yngre än en själv]

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback