KLUBBERIET!

2009-09-05 @ 18:50:28 • Kommentarer (0)PermalinkLife ofTrackbacks ()

OOOOOOOHFYFAN va kul de va igår!
Isabelle, Victoria och jag hade SÅ jävla kul igår! XXL Skumfest, 150:-, 1h 15minuters kö och 1500 personer was so worth it! Ni fattar ju inte själva hur de va, säkert för att ni inte va där ;)
Nu sitter Victoria & jag i sängen, och är fortfarande i pyjamas :) Vi vaknade säkert för... 2 timmar sen? hahaha så jävla kul!
De hände ett par grejer, och vi dansade och så men WHAT HAPPENS IN KLUBBERIET STAYS IN KLUBBERIET.. så är de bara, synd för er... ;)
Vi har kollat på film idag: December boys, En väldigt vacker film :) och så har vi fikat lite, ätit chips & FANTA FREE♥
Inga bilder från igår dock... eeum, ni kanske inte vill veta heller vad som hände med de ämnet men fett deprimerad jag är nu iaf. :( Men aja.. shit happens. Sit and swollow
Men Men.. jag har ju fortfarande min webbcam och vi har tagit lite bilder här och där.
Vi har haft de asroligt och ser fram emot en till fest från klubberiet! hoppas ni alla går då :)
Paulina, Kissie var på plats, fast Paulina och hennes crazy friend kom fram till oss när vi stod och drack läsk x) De värkade som att dom va lite krackade om man säger så :P Massa fjortisar dock, gick runt i bhar och trosor (?) fett lame tycker jag,.. men om man bortser för de så va de ASROLIGT! SKUM ROCKAR fettme mycket, ni som  inte var där missade faktiskt en hel del :/
hööj på er!


me & victoria morgon trötta x)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback