LÄXOR HERE, LÄXOR THERE, LÄXOR EVERYWHERE!

2009-09-15 @ 16:16:54 • Kommentarer (0)PermalinkSchool TimeTrackbacks ()

(om ni inte gillar mig, eller mina klagomål på att vara sjuk läs inte detta inlägg!)

Jag hatar att vara sjuk! Dels för att man mår så dåligt men också för att jag missar en hel del i skolan! Jag går i 9an och det här är ett väldigt viktigt år för mig!! ÅÅÅÅÅÅHFUCKINGMOTHERSHIT!
Jag sitter just nu och gör min NO läxa, som var till förra fredagen men gissa vad? Jag har inte gjort den för att;
1. Jag har inte orkat
2. Jag har inga krafter på att koncentrera mig
3. Jag blir lätt distraherad när jag sitter vid datorn och gör läxorna
4. Jag BEHÖVER använda internett för att äns klara den här läxan

Egentligen är det ingen bra "excuse" på att inte ha gjort den, men så är det bara. Jag har inte orkat. Förra veckan hade vi Svenska G Prov, Matte Prov, Igår hade vi Engelska Prov och nu på torsdag ska vi ha SO Prov. Gissa om jag kommer att spendera resten av mitt liv på retest!? Det är verkligen inte kul att missa sånt här :'(
Jag sitter och kollar vad jag har missat, vilka läxor och sånt och det är säkert 5 olika läxor jag inte vet något om! UGH, jag vill gå till skolan!!!! (ironiskt?) :@ Jag har inte sett mina homiesar på typ 6 dagar nu? VÄRLDEN GÅR UNDER! haha, nej men det är ändå inte kul att inte få träffa dem.

Läxor/prov jag måste göra till den här + nästa vecka;

NO - Explain the meaning of each word in relation to Water. ( Fredag v. 37)
Svenska - Du ska ha valt vilket yrke du vill fördjupa dig inom, något som du är intresserad av. Du ska även ha ringt upp/bokat tid för intervju med en person som har det yrket. (Måndag v.38)
Engelska - Vocabulary test G - Test (Tisdag v.38)
Svenska - Leta efter en arbetsannons på nätet (arbetsförmedlingen) eller i tidningar. Ta med den till lektionen. Du ska använda annonsen för att träna dig i brevgenre och att skriva CV, hypotetiskt söka jobbet. (Tordag v.38)
SO - Prov på befolkningsgeografi (Torsdag v.38)
NO  - Complete the lab sheet that you received during lab - 3 tests to help illustrate the properties of water. The focus should be on try to show howPOLARITY influences each of these properties. (Fredag v.38)
Engelska - Listening Comp. G - Test (Fredag v.38)
Engelska - Speech Project Part 1 (Tisdag v.39)
SO - Fördjupningsuppgift i Befolkningsgeografi (Torsdag v.39)


Just shoot me.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback