LUNG INFLAMATION!?

2009-09-14 @ 15:20:55 • Kommentarer (0)PermalinkLife ofTrackbacks ()

Nu är jag tillbaka från doktorn, och gissa vad jag fick veta? Jag har lung inflamation! Yeah, that's right.. Lung Inflamation. Typ värre än Svininfluensan?! ;o vet ni vad jag mer fick veta? Att jag ligger i "risk-zonen" för att få svininfluensan, därför sa doktorn att det var bäst för mig att vaccinera mig mot svininfluensan & att jag kommer att få någon slags förtur för att jag just då ligger i "risk-zonen" med att bli smittad. Jag brukar ALDRIG bli sjuk, men när jag väl blir det är det riktigt svårt att kontrolera det, om man säger så. Jag är ganska så chockad och förvånad för att jag själv trodde det bara var en liten föskylning. Om jag inte blir bättre tills nästa vecka så är det kört för mig, och mamma, pappa kommer att få reda på det. De kommer att vara kört eftersom att det är en inflamation i lungorna och om jag INTE blir bättre måste jag komma tillbaka till min läkare för vidare undersköning och det är där de kommer att se att mina lungor håller på att bli svarta. Jag har faktiskt inte rökt så mycket, 1 packet faktiskt. På 2 månader nu. Är det mycket? Enligt mig så är ett halft paket om dagen mycket och därför ser jag migsjälv inte som någon kjedierökare, men poängen är att jag ångrar att jag började och efter idag beslöt jag mig för att sluta. Jag är helt seriös. Inget mer tjuvrökande för mina kompisar eller föräldrar. Jag, ska, sluta!
Vi, mina kompisar & jag, brukar göra skämt om att de ska börja samla in pengar på att köpa nicotintuggumin till mig, och jag brukar skratta med. Men det är egentligen inte alls roligt och de gör ont i hjärtat om man säger så. Att dem blir äcklade utav dig. Inte alls kul. Min pojkvän tycker inte heller om rökare och för hans skull & mina kompisars skull (MEST FÖR MIN DEL) ska jag sluta & jag ska inte äns lägga tanken till att tigga. Jag är faktiskt inte alls stolt över migsjälv, med att jag röker, och det är inte coolt. Det är onödigt och äckligt och jag förstör bara mitt liv. Varför började jag? För att jag tyckte att de var coolt? Nej, för att jag var nyfiken...

I'm going to leave this shit for the ones who don't want to do anything with their lifes, varsågoda ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback