MORNING MORNING!

2009-09-15 @ 13:27:01 • Kommentarer (0)PermalinkLife ofTrackbacks ()

Eftermiddag igen ;) Precis vaknat, hur skönt är inte det? Jag är troligen för stel vid nacken och har just nu ganska ont..fyfan, den där spikmattan skulle sitta fint nu om jag hade en! Aja, hela förra veckan har ni fått "lyssna" på mitt winande om att jag är sjuk, har ont i kroppen, jag är inte nöjd, blabla etc. Men idag tänkte jag göra det lite bättre för er att läsa. This goes to my lovely mother:

Min mamma har tagit hand om mig sedan jag var nyfödd, alltid med mina astma-problem, sjukhus besök och en massa mediciner. Men nu på lördag är det min tur att ta hand om henne. Det är nämligen hennes födelsedag. Hon blir lite över 40. tihi, och jag vet inte riktigt vad hon vill ha. Varje år ber hon om hennes krämer, men jag vill ge henne något nytt. Men vad...? Hmm har ni några förslag? Maybe you can help me.. :E ;)

eller kanske ska köpa hennes krämer..? x)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback