MORSCHNING!

2009-09-11 @ 12:19:07 • Kommentarer (0)PermalinkLife ofTrackbacks ()

gödmorron allihoppa! Sov ni gott?
- Ja, de gjorde jag iaf! Vaknade nyss, SKÖNT efter att ha gått och lagt mig 03.40 inatt för att jag stannat och pratat lite med min älskling ♥. Som ni kanske ser så är jag inte i skolan. Varför? - Jo, för att jag inte är tillräckligt frisk än och håller på att tappa rösten. Jag kommer att ha de FRUKTANSVÄRT jobbigt när jag kommer tillbaka eftersom att jag redan har missat 2 läxor, 2 prov och en massa genomgångar på bara 3 dar, jjippi, go life. Men men... Idag är det Freeeeeedag :D Bästa dagen på veckan! Och det är då det blir fest :) Jag tror jag ska dra till åkersberga med min polare S**** och har det lite skoj där. Fast vi får se vad min mamma säger om att äns gå ut för att jag är ju som sagt sjuk.

Japp, de är nog planerna för idag vi hörs om en liten stund så ska jag gå och äta frukost i lung och ro.
- Biatches ;)

(och den här gången kommer det inte att vara några excuses som helst på att inte ha hunnit ladda upp the dresscode!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback