nu då...?

2009-09-09 @ 09:32:31 • Kommentarer (0)PermalinkLife ofTrackbacks ()

hejhopp gummisnopp.

jag trodde verkligen att jag skulle sova ända tills säkert vid 13.00 - 14.00 men nejdå, dumma hostan gjorde så att jag vaknade till och med INNAN pappa hade åkt till jobbet. Vid 8.39AM ungefär och nu har jag bara suttit här vid datorn och kollat på en massa onödiga och inte roliga videosar på youtube. Jag sitter nu och tänker på vad mina homiesar gör idag och hoppas verkligen på att skolfoton för 9C inte är idag..! Vad händer om den ÄR idag? :( FML. Jag skulle verkligen vilja vara med, inte för att jag blir såå fin på något sätt men de skolfotot skulle jag ladda upp på facebook... x)
Jag har suttit och hostat upp mina lungor nu hela morgonen och läser lite bloggar och sånt. FETT LAME, men aja vad ska man göra liksom? :(

Jag är inte hungrig just nu men jag ska nog gå och baka lite så att jag kan ha de lite mysigt framför TVn och äta kladdkaka med Fanta Free. INGEN COLA som alla andra bloggerskor, isåfall ska de va Light ;)
 
vi kanske hörs vid om en stund så ni får se vilket roligt liv man får när man blir sjuk! höhö
jaja hejdå

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback