och jag är fortfarande trött..! :o

2009-09-08 @ 19:34:39 • Kommentarer (0)PermalinkLife ofTrackbacks ()

orientering - två ord: aldrig mer.

efter orienteringen var jag supertrött. Det går inte äns att beskriva hur trött jag var. Fast de var så att jag och Jeannie gör de bästa orienterings teamet och fick VG ;) Jag är super nöjd :)
Efter de så fick vi 1h 30 minuter innan vi skulle vara tillbaka i skolan yttligare en teori på gymnastiken -.- Jag åkte hem till Jeannie och vi lagade stuvade makaroner med kötbullar :D aaaasgott! + att de är enkelt att göra :) Jag gjorde då salladen som blev asgod (a) haha men makaronerna va jättegoda :D efter de gjorde vi kladdkaka till efterätt FETT GOOOD! Och medans vi väntade passade Jeannie på att måla mina naglar, så fina de blev :)) Jag var ju tvungen att åka tillbaka till skolan efteråt för min hemspråk som btw blev misslycklad, men hon var bara där i 15 minuter och sen åkte hon hem and so did I. Jag pallade inte stanna kvar för att göra små töntiga övningar :S men men, de hjälper med betygen så jag ANTAR väll att de borde hjälpa mig nu i 9an.

Receptet för kladdkakan vi gjorde: 
- 2 ägg
- 3 ½ dl socker
- 1 ½ dl mjöl
- 1 msk vaniljsocker
- 4 msk kakao
- 100g smält smör

lycka till för er som vill baka något extra till ikväll! ;) Jag själv ska ju baka det här imorgon igen medans ni sitter och pluggar in en massa Engelska ord.

mmmhhm.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback