och så bah: va?

2009-09-01 @ 17:58:09 • Kommentarer (1)PermalinkSchool TimeTrackbacks ()

3 grundämnen, lunch + 90 minuters orientering. De va ju som fan?! Jag är JÄÄTETRÖTT, ni fattar inte hur trött jag är.. Jag har bara lust att gå och sova nu men de får jag inte för mamms & papps för att de säger att jag inte kommer att kunna sova ikväll :( which is true... men jag är bara sååååååå trött. SÅÅÅÅ exhausted XD
Vi hade orientering idag på gumpa lektionen, 30 minuters blahblah om friluftsdagen vi har nu på tisdag(?) jag vet ju inte riktigt eftersom att jag då inte lyssnade, och som Isabelle säger: NO DOT CARE, DO NOT WANNA KNOW, DO NOT WANNA GO THERE (eller något sånt, men de är ju sant i just detta sammanhang) och sen fick vi 70 minuter på oss att hämta 5 kontroller som ger ett G, 7 kontroller och jag tror de va VG och 9 kontroller för ett MVG. OCH EFTERSOM ATT JAG VA MED I DE BÄSTA TEAMET, EBBA & VICTORIA, SÅ FICK VI MVG :D, jag är faktiskt väldigt stolt över mig själv och mina tjejor och vi gjorde verkligen de bästa och de lönar sig i slut ändan! :D och bara liksom BTW, så var vi de ända tjejerna i klassen som fick de....! *stolt* atzzz. Nu somnar jag snart -.- Men jag tog faktiskt lite bilder medans vi var ute och orienterade (a). *buusigt*

Jag tror jag börjar att känna av min astma... f**k :,(


Öhh jaa... När vi var och letade efter K3 (kontroll 3) så hittade Victoria den här....


Vi fick springa runt i en okännd skog där de hade brännt de skyldiga på bål....Lite läskigt ju?


Mina sötnosar <3
Ebba till vänster och Victoria till höger :'D


color coded på gympa lektionen... grr ;)
Plus att jag fick ÄNNU en kommentar utav Ebba... yummi
"Oj va färg glad du blev nu... aja, vi tappar iaf inte bort dig nu;)" hahah fyfan!


teheee :)
Victoria gumman<3

Kommentarer

Postat av: victoria

hahahah, yes, orientering e inte lätt. men vadå!??! mig i handduk? x)

0"döda brändes på bål" o.O

nice photos ;)

2009-09-01 @ 18:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback