SALTIMBANCO

2009-09-18 @ 23:44:44 • Kommentarer (0)PermalinkLife ofTrackbacks ()

OJOJ fyfan VAD BRA SHOWEN VAR!
Jag blev chockad. Jättekul var det att titta på dem, proffetionella akrobater, askul med många trick och en rolig story. Tyvär kunde jag inte ta några bilder för att de var förbjudet med tanke på att blixten eller tanken på att se folk fota en kunde distrahera akrobaterna i deras trick. Så det var ju llite synd, men det va verkligen värt det. 495.00 KR för en biljett. Sist jag såg på Cirque Du Soleil var 1 och ½ år sedan i Orlando, U.S.A så det var nog dax nu att titta på dem igen! :D
Har precis kommit hem, och jag är ganska trött. Har inte alls gjort mycket idag men imorn blir det samma rutin igen. haha, + att min mamma fyller år och vi ska på fest mot kvällen. Jag tror jag ska gå och sova nu, min rygg gör ont och måste vakna tidigt för att gratta mammis

vi hörs imorn biatches!




Btw, Så spelade jag in en videoblogg typ 3 gånger på datorn men den ville inte spara :( Jävla laptop... men vi får väll se om jag kan göra en imorn :)
puss på er♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback