TOUGH CALL..

2009-09-13 @ 18:58:39 • Kommentarer (0)PermalinkLife ofTrackbacks ()

Oj vad klockan har blivit sen! Snart 19.00 och jag har inte äns haft tanken med att börja på mina läxor. Ajaj, nu har jag iallafal duschat så skönt som de låter jag har gått runt i pyjamas hela dagen för att jag orkar inte bara gå och byta om.
Det blev ingen mobiltelefon för mig idag :( och för er som undrar varför är de så att min mamma fick punktering när hon åkte till gymmet och då var min pappa tvungen att gå och fixa det + att han kom inte hem 16.30 utan 17.15. Very sad, jag blev faktiskt ganska så irriterad på mina föräldrar när de hade sagt att vi åt minstånde skulle åka och titta på mobiltelefoner.
[[FLASHBACKS! Goda tider de, när man gick i trean och fick sin första mobiltelefon, stod vid The Phone House och fick välja mellan en Nokia & Sony Ericsson. Klart att jag valde en Sony Ericsson dels för att min pappa jobbar där (A) men också för att Nokia mobilerna var så stora och klumpiga på den tiden. Kan ni tänka er? För 7 år sedan stod jag i samma affär och letade efter min allra första mobiltelefon :') lääänge sedan känns det som ;o Jag tror jag har kvar den mobiltelefonen..? Gamla goda tider där skolan inte var lika viktig som nu -.-" Då kunde man iaf. njuta av att vara barn, och nu när jag tänker efter så ville jag nog grow up lite för snabbt och njöt inte lika mycket som jag skulle ha velat njuta. Det är ju förstås inget jag kan göra åt nu men jag ska bara passa på nu och njuta av livet steg för steg (japp, de bestämde jag nyss) ]]
Jag hoppas verkligen att pappa inte turns me down imorgon !! Då kanske vi ska köpa en om jag har tur...!! :D

Saker jag måste göra innan solen går ner (though call):

Göra mina läxor PÅ MITT RUM I LUNG OCH RO.

Städa mitt rum.

Lägga tvätten där den bör vara...! (fråga inte)

Ladda ner lite musik (A).

Kolla schoolsoft och se vad jag har missat.

Se till så att jag har alla mina böcker på plats

Få alla viktiga papper signerade till skolan! ((VIKTIGASTE PUNKTEN))


Japp, de är nog de! Vi får väll se om jag hinner, jag hoppas det annars så hörs vi imorgon! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback