TILLBAAAAKA

2009-09-11 @ 23:42:10 • Kommentarer (0)PermalinkLife ofTrackbacks ()

Nu är jag tillbaka, haha missed me? ;P skoja. Hur tycker ni att min videoblogg blev...? :o x) lame om jag får säga. Aja de va min första och typ inte sista men jag ska göra fler när jag blir frisk ; ) eeh Ja, vad har jag gjort? Jag åkte till Näsbypark och träffa en kompis. Vi gjorde inte alls mycket och inte alls de jag hade förväntat mig men okej var det väll. Vi satt och prata vid en bänk mitt ute in the nowhere i Näsbypark och sedan gick vi till min skola IES, när vi väl va där fick jag värsta suget på något så vi GICK till OKQ8 och Fyfaaaan va de var billigt! ;o 4.99Kr / hg! Vi skulle egentligen gå till ICA men de va stängt x) Efter de så gjorde vi inte alls mycket mer, om jag ska vara ärlig var de ganska tråkigt (förlåt, om du läser de här) Men de va väll kul att umgås. Eftersom att bussarna inte går så ofta på kvällen fick jag Gå, igen, till Täby Centrum själv eftersom att han skulle åka hem till sig. Jag kom till TC 22.35 och bussen hem gick 22.22, OUCH, och jag var tvungen att sitta och vänta i 30 minuter, gissa om jag hade tråkigt! Åhkej, och när jag kom då till flygkårvägen fick jag fett ont i mina fötter och var tvungen att gå hem, jag är nu helt utmattad och vet ej vad jag ska göra för att min pojkvän är nu ute med sina polare och jag sitter här och bloggar. Mamma & Kusinen sitter nu och kollar på Sin City, har ni sett den? Den verkar bra så jag ska nog joina dem ; )
Imorgon blir planerna inte mindre än att jag och käraste kusinen ska åka in till stan och träffa mamma vid t-centralen och därefter åka och äta lunch men de bloggar jag om i detalj imorn och jag hoppas på att ni får DressCode'n också! tihiih.
Jag kanske bloggar lite när filmen är slut och så får ni ha det så bra just nu och hoppas ni hade de åtminstånde lite roligare än vad jag hade :( känner mig taskig.. (?)

ÅÅÅÅÅÅH VAD JAG HAR ONT I FÖTTERNA! :@

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback