vad händer...?

2009-09-01 @ 20:32:01 • Kommentarer (0)PermalinkAllmäntTrackbacks ()

Asså jag har ganska så tråkigt just nu -.- Jag sitter och spelar sönder SEXY BITCH - David Guetta på Itunes och de är 16 inloggade på min MSN, 25 på facebook och jag chattar med I N G E N. Hur tråkigt kan man ha? De är en retorikal question så ni vet ju själva svaret...! De är ändå ganska typiskt att jag sitter och skriver om att ingen chattar med mig, eller jag chattar med dem men de blir alltid så att när jag ska gå är det säkert 3 st. som säger hej, och de händer mig GANSKA SÅ OFTA! haha, Alla är ändå ganska tråkiga ;P men aja.. jag ska väll sticka och duscha nu för att sen ska jag göra min manikyyyyr :D längtar som fan! Jag sitter och "leker" med min webbcam också, och de bilder som kommer nu är 2/31st, så gissa hur tråkigt jag har de x) + att de är ganska fett lame att bara ha 2 kommentarer på denna blogg, men fortsätt och läs så kommer min statistik upp ;) haha!
typiskt mig alltså... ååh -.-


:(, ändå inte så många.. jag brukar ha runt 30 senare på kvällen ;)



Samma här....
(what is it I'm trying to prove?...) jaja ni får väll stå ut!



"Äkta" asian



oj, nu ser man hur tråkigt jag har :) *pinsaamt*


Neej.. men nu ska jag gå och duscha och sedan göra min manikyr :D Jag laddar upp bilderna senare ikväll.
Jag vet att de är dålig bild på mina bilder :S men de är bara för att min kamera är inte så jättebra x)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback