Zzzzzz...

2009-09-02 @ 18:14:53 • Kommentarer (0)PermalinkAllmäntTrackbacks ()

Oj... vad är klockan? -.-"
Snart kvart över 18.00 :O men de kan väll inte vara möjligt? Jag har nyss vaknat och är lite trött i huvudet nu. Som ni kanske vet gick jag och la mig ganska sent igår, ungefär vid 01:30AM igår för att jag chattade med min darling så tiden gick snabbt och jag märkte inte direkt vad klockan var efter ett tag om man säger så. Jag försov mig imorse till och med.... IGEN, för fjärde gången den här veckan :'( De är faktiskt ganska pinsamt när papa väcker mig heeeeeeeeeeela tiden xD. Nu sitter jag och kollar på When I met Your Mother, och den är faktiskt ganska rolig :) Jag har inte laddat upp bilderna från idag än, men de orkar jag faktiskt inte göra just nu, men jag lovar att bilderna kommer upp ikväll och klart så kommer skolteorin också :P

Åhh jag tror jag håller på att bli förskyld :( Det bara dunkar som fan i mitt huvud..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback